.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاتلان راننده پژو در مازندران پس از دو هفته دستگير شدند

 سه قاتلي که به خاطر سرقت خودرو و مبلغ يکصد ميليون ريال وجه نقد راننده پژو پارس را به قتل رسانده بودند پس از دو هفته شناسايي دستگير شدند. سرهنگ تقي اكبريان فرمانده انتظامي شهرستان نور در گفت و گو باخبرنگار سايت پليس، از دستگيري قاتلان راننده خودرو پژو در اين شهرستان خبر داد.
وي در ادامه افزود: ماموران انتظامي شهرستان نور در پي كشف يك دستگاه خودرو پژو پارس در تاريخ دوازدهم آذرماه در منطقه جنگلي سوردار كه به صورت بلاصاحب رها شده بود و همچنين در پي کشف جسد فردي به نام "مظاهر - الف" 35 ساله اهل و ساكن آمل عمليات خود را براي دستگيري قاتل يا قاتلان با جديت بيشتري دنبال کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور گفت : کارآگاهان در ادامه تحقيقات پليسي متوجه شدند جسد کشف شده متعلق به مالك خودرو است که برروي جسد آثار ضربات چاقو از ناحيه صورت - قفسه سينه - پهلو و پشت گردن بر روي جسد مشهود است .

سرهنگ اکبريان تصريح کرد: کارآگاهان با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و سرنخ هاي به جامانده از سوي قاتلان موفق شدند سه نفر به نام هاي" محمد - الف "، "محسن - ح "و " كبري - ك "را شناسائي و دستگير کنند.

متهمان در بازجويي هاي پليسي اظهارداشتند: مي خواستيم از مقتول مبلغ يك ميليون ريال وجه را به همراه خودرو اش به سرقت ببريم که وقتي با مخالفت و مقاومت او روبه رو شديم وي را به قتل رسانديم.

گفتني است، متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.